What will I do
我會做什麼


I'm not really sure of the words to say
我不確定應該怎麼說

If only you knew that I fee this way
只有你知道我的感覺

I wanna give my heart to you
我想把我的心給你

Show me the way that you want me to
跟我講你想要我怎麼做


I know for sure there's a place for us
我很確定有一處屬於我們的地方

I'm counting the days till I feel your touch
我算著那天 你能感覺到你心

You come to me when I dream at night
當夜裡夢中 你走向我

When I'm with you it will be so right
當我和你一起時你 會是那麼的適合

If you could see the love in my eyes
如果你看見 我眼中的愛

You should knos that I'm on your side
你應該知道 我在你那一邊

Ohh ohh ohh
歐 歐 歐

I'd be yours
我會是你的

You be mine
你是我的

Ohh what will I do
歐 我會如何做


arrow
arrow
    全站熱搜

    yalingpixnet 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()